A Ascó tenim al Rafel i al Pinell, lo Pere. Molta merda !!! (i no de teatre, precisament).
VilaWeb/ElPunt: El Pinell de Brai s'ofereix per rebre el rebuig dels ecoparcs metropolitans
A Ascó tenim al Rafel i al Pinell, lo Pere. Molta merda !!! (i no de teatre, precisament).
VilaWeb/ElPunt: El Pinell de Brai s'ofereix per rebre el rebuig dels ecoparcs metropolitans
Comentàvem recentment que, sense l'espoli fiscal català i les donacions alemanyes, l'economia espanyola pràcticament no hauria crescut durant el darrer quart de segle. En realitat, bona part d'aquests diners tan sols han servit per sustentar el consum d'algunes regions espanyoles -per exemple, mitjançant la contractació de funcionaris o la concessió de subvencions als grans propietaris de terres improductives-, sense que hagin estimulat un increment de la seva productivitat.
Pasqual Maragall ha estat l’últim a defensar algunes conviccions, i això li ha conferit una certa aura romàntica que el manté com a personatge interessant per a l’opinió pública i els mitjans de comunicació. De fet, Maragall ha estat el darrer líder polític a anar per lliure respecte al seu partit i això li ha costat els dos càrrecs màxims a què pot aspirar un polític català: va haver de plegar, primer, de l’alcaldia de Barcelona i, després, de la presidència de la Generalitat. I en cap dels dos casos no el va descavalcar l’oposició, com és notori.
En un comunicat, la Generalitat de Catalunya lamenta i rebutja la nova acció de tancament de repetidors del senyal de TVC per part del Govern valencià. Malgrat l'empara judicial esgrimida per la Generalitat Valenciana, l'executiu creu que la mesura "ignora i perjudica" el procés d'acord establert entre ambdós governs per assolir la reciprocitat televisiva dels respectius canals públics.
Si fa un any es van tancar els repetidors de les comarques del sud del País Valencià, ara el tancament afecta les comarques centrals, i les converses polítiques que havien de garantir la reciprocitat de les emissions televisives dels territoris que comparteixen la llengua catalana, encara no han donat resultat. Mentre Canal 9 es pot veure a Catalunya, TV3 va perdent presència al País Valencià.
VilaWeb/ElPunt: El govern català reclama l'aprovació immediata del decret de reciprocitat
Amb tot, l'alcalde de Tortosa, Ferran Bel, ja ha anunciat que CiU votarà en contra de les mocions, tant d'ERC com d'ICV, i ha assegurat que el debat sobre el monument és una 'falsa polèmica' i una 'maniobra de distracció'.
VilaWeb/ElPunt: Bel diu que «no té sentit» enderrocar el monument franquista de Tortosa
El president del grup d'Esquerra al consistori barceloní, Jordi Portabella ha ressaltat el "fet històric" que suposa que la capital catalana hagi fet "un pas endavant en el reconeixement del dret a decidir de la ciutadanis sobre el seu futur" i no ha dubtat a titllar que aquesta és "la proposta política més important que s'ha aprovat a la ciutat en els últims anys".
El text aprovat renova el compromís de l'Ajuntament amb la Declaració Universal dels Drets Humans i acorda cinc punts, entre els quals "treballar en suport de les víctimes i dels defensors i defensores dels drets humans", "realitzar accions de prevenció a les agressions al medi ambient" i "desenvolupar polítiques efectives per tal que es reconegui el dret dels ciutadans i ciutadanes a decidir com a poble"
D'aquesta manera, l'alt tribunal ha desestimat el recurs presentat el 8 de juny del 2004 pel Parlament basc que sol·licitava que es determinés si "l'obligació que onegi la bandera espanyola té caràcter permanent".
L'alt tribunal explica "per entendre i expressar el contingut, abast i significat que el símbol té", que "la bandera d'Espanya simbolitza la nació, és signe de sobirania, independència, unitat i integritat de la pàtria i representa els valors superiors expressats en la Constitució". En aquest sentit, especifica que la bandera espanyola "haurà d'onejar a l'exterior i ocupar el lloc preferent en l'interior de tots els edificis i establiments de l'Administració central, institucional, autonòmica, provincial o insular i municipal de l'Estat".
divendres, 27 de maig de 2011, de les 20:30 a les 23:30, a la Plaça de l'Arenal.
Volem compartir amb valtros l'alegria pels resultats del passat diumenge. Volem compartir amb valtros la il·lusió per fer-nos confiança. Veniu, farem una mica de festa. I veniu sense sopar!
No juguem amb les coses de menjar !!!
Té la mà Maria - Reus: QUE GOVERNIN LES PUTES QUE ELLS NO EN SABEN
Veient els resultats electorals, no t'extranye. FIXA-T´HI BÉ!!!
L'ONU dóna la raó a Kosovo
Vídeos de la xerrada informativa
Entrevista a Xavi (Avui)
Vull votar: Alfons López Tena
Vull votar: Josep Manuel Ximenis
Vull Votar: Francesc Homs
Vull Votar: Javed Ilyas Qureshi
Vull Votar: Jordi Fàbrega
Vull Votar: Uriel Bertran
Vull Votar: Pep Riera
Vull Votar: Miquel Calçada
Vull Votar: Joan Laporta
Vull Votar: Albert Sánchez Piñol
Vull Votar: Josep-Maria Terricabras
Vull Votar: Sergi López
Vull Votar: Àngel Colom
Vull Votar: Joel Joan i Anna Sahun
Vull Votar: Elisenda Paluzie
Vull Votar: Montserrat Carulla
Vull Votar : Lloll Bertran
Vull votar: Lluís Llach
Ajuntaments que se sumen a la consulta independentista:
80 raons per a la independència
Ja són 130 els municipis que preguntaran per l'autodeterminació
180 ajuntaments han aprovat mocions a favor de les consultes sobre la independència
Posa't lo pin:
Manolo Tomàs 060608 CATr
Manolo Tomàs 160408 CATr
Pedro Arrojo 160408 La Nit al Dia
Pedro Arrojo 150408 COMr
Ravi Shankar-Svara Mantra
Les fotos de la Marisa al Flickr de la Pepa. Un bon treball en equip!!*!!
Muixeranga d'Algemesí
Algemesí aixeca la Muixeranga, tossudament alçats !!*!!
Ramon Miravitllas 231007 COMr
Carles Bosch 220908 CATr
PMaragall: Passar-s'ho bé és la millor medicina.
Jesús Sorribes: les Terres de l'Ebre no poden estar al servei de l'àrea metropolitana
Els polítics de l'Ebre, sols davant el territori
Artur Gaya (Quico el Célio): 'Des de l'Ebre, tinc la sensació de mentida molt grossa'
Plataforma en Defensa de l'Ebre: 'No ens sentim representats per cap partit'
Resum de la manifestació contra el transvasament a Amposta
Opinions dels manifestants contra el transvasament
Lectura del manifest contra el transvasament de l'Ebre
'De sequera ara està clar que no n'hi ha'
Manolo Tomàs: "Si no es garanteix el cabal mediambiental de l'Ebre, la mort del Delta estarà programada" (elTriangle)
Manolo Tomàs: 'La Caixa és qui controla les infrastructures a Catalunya'
Entrevista amb Manolo Tomàs, de la plataforma en Defensa de l'Ebre, que creu que el transvasament de l'Ebre obeeix a interessos particulars. Tomàs, que accepta que hi pot haver sequera, creu que la solució es troba a Barcelona mateix.
Manolo Tomàs 300408
Manolo Tomàs 190408 CATinfo
Joan A. Panisello 190408 CATinfo
Més d’un centenar de blocs contra el transvasament
l'enemic a casa !!!
LA TRAMA “TRASVASE DEL EBRO” v.1.31