lo carrer del riu

lo carrer del riu

18 d’octubre, 2007

Luz Casal bolca la seva lluita contra el càncer en el disc 'Vida tóxica'

Luz Casal-Piensa en mi A principis del 2007, Luz Casal va suspendre precipitadament la seva gira europea perquè l'operessin d'urgència d'un càncer de mama. "Des del 23 de febrer he après a conviure amb el verí i la toxicitat... Les meves venes estan cremades. Els meus ulls, vagues i plorosos. Els meus ossos, adolorits. Els meus músculs, lents. El meu cervell, mandrós", explicava la cantant en un impactant comunicat. Nou mesos després, i sota l'explícit títol Vida tóxica, l'artista gallega tornarà el 21 de novembre amb el que serà l'onzè disc de la seva carrera. Un àlbum forjat entre la quimioteràpia i la radioteràpia, i amb un primer senzill que és tot un cant a l'optimisme, Sé feliz.

Luz Casal-Sé feliz

Web oficial de Luz Casal