Ha defensat, en el marc d'un esmorzar-col·loqui a Barcelona, la utilitat del vot a la coalició Europa dels Pobles-Verds per a evitar situacions com aquesta, perquè considera que hi ha una 'unitat d'acció del Partit Popular Europeu i del Partit Socialista Europeu contra els interessos dels ciutadans europeus en general i catalans en particular'. Per tant, raona, votar PP o PSOE-PSC és votar contra els interessos econòmics del país.
Tot amb tot, també ha deixat clar que 'la lògica europea és estatalista', motiu pel qual raona que Catalunya 'necessita un estat'.
Preguntat sobre si la seva candidatura és només la dels independentistes d'esquerres, en clara referència a l'associació Reagrupament.cat, ha dit: 'Ens adrecem a tots els independentistes', i ha recalcat que 'en el futur, la vigília de la victòria, haurem de sumar'.











































































































