lo carrer del riu

lo carrer del riu

06 de novembre, 2007

Joel Joan recomana no votar ni PP ni PSOE

"estan en contra dels catalans" ...-Un amic meu diu: a les properes eleccions, no votar ni PP ni PSOE, que entenguin que no se’ns pot ningunejar d’aquesta manera.

-I ens hem d’abstenir?

-No, però no votar els partits que estan en contra dels interessos dels catalans. Per què estan en contra dels nostres aeroports, dels nostres Rodalies, de la Sagrada Família, fins i tot? Jo no ho sé. Jo dic que si em consideren espanyol, doncs que em defensin! Vull un Estat que defensi els meus drets, personals, esportius i artístics. Que què podem fer? Doncs prendre consciència de la guerra en què estem ficats, malgrat que estigui silenciada i ens tractin de paranoics. Hi ha una guerra d’un Estat contra una nació, i on la nació és més feble, com al País Valencià, ataquen amb més fúria. Sense cap pudor faran construccions sobre les víctimes de la Segona República. Al Principat ens defensem una mica millor, però aquesta és una guerra d’un Estat contra una nació, i crec que, al segle XXI, fem una mica el ridícul.

Entrevista sencera a l'Avui