lo carrer del riu

lo carrer del riu

23 de setembre, 2008

Woody Allen: "No sabia que la identitat catalana fos un tema tan candent i intens"

El director de Vicky Cristina Barcelona, Woody Allen, ha estat entrevistat a l'Avui, on se li ha preguntat si " ¿no és gratuït que una de les protagonistes arribi a Barcelona per fer un curs sobre identitat catalana?". La resposta d'Allen ha estat que "sóc conscient de les diferents realitats de l'Estat. Però no sabia que fos un tema tan candent i intens".

També ha revelat que "sempre escric primer el guió, amb l'excepció, en aquesta ocasió, de Penélope Cruz. En saber que jo rodaria una pel·lícula a Barcelona em va trucar a l'oficina i em va dir que volia participar en el projecte. És cert que encara no havia començat el guió, però vaig haver d'inventar el seu personatge, no estava previst en un inici. Jo ja la coneixia a través de les pel·lícules d'Almodóvar i considero que és meravellosa, té un enorme talent".

D'altra banda, Woody Allen considera que "seria una vergonya i una humiliació que no guanyés Obama. Simplement, perquè és infinitament millor que McCain. Seria un enorme pas endavant, la seva victòria. Ja portem vuit anys amb un govern catastròfic, incompetent i deshonest. Seria terrible haver d'acceptar que el poble dels Estats Units no vol un canvi". Avui: "Fa 35 anys que ni llegeixo ni escolto res sobre mi" (Woody Allen)