lo carrer del riu

lo carrer del riu

29 de juliol, 2009

“El meu cor sempre serà blaugrana”

“Em quedo amb allò bo i amb els que m’ha donat la felicitat, que són els meus companys i l’ afició i a la resta no els tinc res a dir”. Amb aquesta frase es pot resumir el pas pel F.C. Barcelona de Samuel Eto’o. Un gran agraïment a companys i afició i una voluntat d’evitar polèmiques i quedar-se només amb les coses bones en la seva relació amb Pep Guardiola i Joan Laporta. En una entrevista a La Vanguardia, el ja jugador de l’Inter de Milà afronta el futur amb il·lusió sense oblidar els anys passats a Barcelona. “La meva història amb el Barça ni en els meus millors somnis hagués imaginat que fos tan bona”, confessa. “El meu cor sempre serà blaugrana”, afirma. La Vanguardia: "No esperaba salir del Barça"

Avui: Bon viatge, Samuel (Toni Brosa)