lo carrer del riu

lo carrer del riu

02 de gener, 2010

Xavi Hernández: 'Si hi hagués hagut una consulta a Terrassa, m'hi hauria implicat'

El jugador del FC Barcelona, Pilota de Bronze 2009 i tercer millor jugador de l'any segons la FIFA Xavi Hernández explica sense embuts, en una entrevista a l'Avui, que si el 13 de desembre si hi hagués hagut una consulta independentista a Terrassa s'hi hauria implicat. 'Potser sí, per què no?', reflexiona, per bé que tot seguit afegeix: 'Però m'ho hauria de pensar molt perquè sé el que s'hi arriba a barrejar, perquè ho he patit i no m'agrada.'

Xavi ressalta que 's'ha de diferenciar el tema de l'esport del tema polític, sempre ho he dit. En el moment que hi hagi una llei que impliqui això o allò, jo actuaré. Però de moment no em feu parlar d'hipòtesis.

Xavi Hernández: "Cinc Champions i vuit Lligues, això seria històric" (Avui)