lo carrer del riu

lo carrer del riu

05 de desembre, 2007

Joel Joan diu que l'Exèrcit no té "tancs per envair-nos"

L'actor, productor i director, Joel Joan, ha visitat 'El Club' de TV3, on ha confessat "sentir por" de l'article 8 de la Constitució. "Em fot por l'article 8 de la Constitució: un article que diu que si no vull ser espanyol m'enviaran un 'tanque', que a més no tenen i l'han de llogar a Alemanya, perquè no en tenen". Preguntat per Albert Om sobre si ja s'havia informat sobre la qüestió, l'actor ha dit que l'Exercit "deu tenir tancs, però es veu que els B-12 per fer una guerra els han de llogar". Joel Joan també ha ironitzat, entre rialles, sobre la composició de l'Exercit espanyol, en afirmar que serien "una colla d'equatorians i colombians envaint-nos"

D'altra banda, Joel Joan ha assegurat que "conec gent del PP que s'està fent independentista", en veure "un país espoliat i sense cap possibilitat de progrés". L'actor ha deixat clar també que "mai de la vida faria política en un partit polític", tot i reconèixer que "els mítings sí que m'agraden, però ja s'han perdut, perquè els polítics estan molt pendents de quan connecta la televisió".

Joel Joan també ha acceptat que "molta gent deixa de venir a veure'm al teatre pel meu posicionament polític perquè deixo de caure-li bé". En aquest sentit ha comparat la seva situació a la de Susan Sarandon i Tim Robbins als EUA, ja que "són molt crítics amb Bush i es mullen molt pels drets dels seus ciutadans". "No crec que mai em vagi malament per motius polítics, perquè som gent civilitzada i som molt més democràtics del que ens volen fer veure".