lo carrer del riu

lo carrer del riu

16 d’agost, 2009

Samuel Eto'o es confessa culer per a tota la vida

Samuel Eto'o ha explicat que "gràcies" al Barça, amb el qual va aconseguir dos Champions i tres Lligues a més d'un pichichi, entre d'altres distincions, "he pogut gaudir de tots aquests somnis" i ha remarcat que "vaig defensar la samarreta del Barça com si fos la meva pròpia vida la que estava defensant".

Lluny de mostrar cap tipus de ressentiment, Samuel Eto'o ha expressat que "sempre" va sentir el suport i l'alè dels culers i va assegurar que vol viure a Catalunya quan pengi les botes.

"L'afició m'ha manifestat sempre el seu afecte d'una manera diferent; he jugat cinc anys en el Barça i només em van xiular una vegada i no va ser pel futbol", ha expressat. "Tinc amics i una altra família a Barcelona; viuré a Catalunya; quan em retiri estaré entre Catalunya i Mallorca", ha assenyalat.