En una topada amb Bruno (lo noi de Saltor), el mexicà ha caigut dins l'àrea. El penal l'ha transformat Messi m.80. El 2-0, a deu minuts del final, ha estat un premi excessiu per als escassos mèrits del Barça.
El partit acaba amb tres punts al sac, poc joc, golet d'autoajuda d'Henry i poca cosa més, a banda del retorn de Touré Yaya, Zambrotta i Márquez.
Ningú ha sortit content del Barça-Almeria, cosa que revela el mal partit que s'ha vist al Camp Nou. Ni els blaugranes, que han sumat els tres punts amb més pena que glòria se n'han anat orgullosos per la seva actuació, ni els andalusos han arribat al vestidor amb la satisfacció d'haver espantat fins al final. Potser ni l'àrbitre estarà feliç demà quan revisi les dues jugades que van decantar la balança per al Barça, conflictives i molt protestades per un digníssim Almeria.
28 d’octubre, 2007
Barça 2 - Almeria 0
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada