lo carrer del riu

lo carrer del riu

27 de novembre, 2007

Rosa Regàs va dimitir com a directora de la Biblioteca Nacional per una "bronca colèrica i injusta" del ministre de Cultura

Rosa Regàs 271107 RAC1 L'exdirectora de la Biblioteca Nacional ha explicat que va dimitir per tres raons. L'escriptora ha afirmat que va deixar el càrrec perquè el ministre li "va obligar a donar la notícia" dels robatoris en la BN a la premsa, el que li va semblar "una irresponsabilitat", i Molina li va propinar "una bronca d'un colèric i injust" que no "tenia per què aguantar". Si no hagués dimitit, "m'hagués tret", ha dit.

L'escriptora ha declarat també durant l'entrevista que des que el ministre de Cultura va prendre possessió del seu càrrec ha anat "carregant-se" tots els directors generals" i que "jo veia que a mi també em tocaria". Regàs ha deixat clar que mai més acceptarà un càrrec públic. "Vaig ser molt ingènua, vaig cometre un error. Tal vegada hauria d'haver-me fet del partit i, potser, m'hagués defensat més".

L'exdirectora de la Biblioteca Nacional va dimitir del càrrec el passat dia 27 d'agost al·legant "la total mancança de confiança" del ministre de Cultura, César Antonio Molina.

No al linxament de la Rosa Regàs !!!