lo carrer del riu

lo carrer del riu

19 de desembre, 2007

"Què li va prometre ZP?"

Artur Mas va quedar ahir sorprès a la primera pregunta del programa Tinc una pregunta per a vostè de TVE. “Què li va prometre el senyor Zapatero quan va retallar l’Estatut?”, li va engaltar d’entrada una senyora que semblava simpatitzant d’ERC. “Caram, quina pregunta!”, va deixar anar amb somriure forçat el president de CiU, que s’esperava més aviat parlar del preu del pollastre o del sou que cobra. Mas va respondre amb extensió, però abans que res va negar de forma taxativa que hagués anat a la Moncloa a retallar l’Estatut.

“Tota negociació és un estira-i-arronsa, i un cedeix en alguna cosa i l’altre també”, va defensar-se. Mas va reconèixer que havia parlat amb Zapatero també de les eleccions, però no de la presidència de la Generalitat sinó del respecte a la llista més votada. I va emmarcar en això la suposada promesa. “Ho vaig parlar amb Zapatero i ho vaig parlar amb Montilla abans de les eleccions catalanes. I Zapatero em va dir que sí que estava d’acord a respectar el guanyador, i Montilla em va dir que no”, va afegir.