lo carrer del riu

lo carrer del riu

13 d’abril, 2009

Lluís Salvadó: «El model eòlic que s'està implantant a la Terra Alta no em satisfà»

També toca la Interconnexió de xarxes, el magatzem de residus nuclears ... «El model eòlic que s'està implantant al nostre territori no em satisfà. És un model que heretem el 2003 i que hem intentat racionalitzar. Hem eliminat els parcs previstos a Pàndols i Cavalls i s'ha reduït el nombre de torres. Déu n'hi do el canvi del que teníem al que tenim! Amb tot, tampoc em satisfà, si ho hagués pogut gestionar des de l'inici, el govern actual hauria optat per no aprovar parcs eòlics dins les zones de la batalla de l'Ebre.»

Entrevista sencera a ElPunt.cat

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Quines trapaleries.

Ramon Salom ha dit...

Definitivament, no hi ha polítics que es salvin. Quin cinisme més estratosfèric. De què coi va, este home? Tot val per aguantar el cul a la cadira? Quina poca vergonya política, quin poc nivell polític, quina desgràcia per a esta dissortada terra nostra...

lo llaguter ha dit...

Potser tens raó, Ramon. Però, quina és l'alternativa? Per l'altre costat vam estar 23 anys veient una política erràtica, tot gestionant les engrunes que enviaven des de Madrid. Ara ho toca fer al relleu. Quin mal hi ha?

El meu avi deia: "Els diners són sempre els mateixos. Un ratet els tens tu i un ratet els tinc jo."

Paciència!!*!!

lo llaguter