lo carrer del riu

lo carrer del riu

13 de novembre, 2009

Carod Rovira diu que "no és la LOFCA la que assassina l'Estatut sinó el pacte que van fer Mas i Zapatero"

Carod-Rovira ERC 131109 CATr.mp3

És la resposta del vicepresident de la Generalitat, Josep-Lluís Carod-Rovira, a l'argument esgrimit ahir pel diputat de CiU Josep Sánchez Llibre durant la votació al Congrés de la reforma de la llei orgànica del finançament de les comunitats autònomes, que introduirà en el sistema, ja de manera efectiva, el nou finançament pactat per la Generalitat amb el govern estatal i rebutjat agrament per CiU.

Per Carod la LOFCA "és conseqüència de l'Estatut, i si no s'aprova no hi ha finançament". "Ja n'hi ha prou de demagògia", ha afegit. Carod ha fet aquestes declaracions en una entrevista a Catalunya Ràdio aquest divendres on ha reiterat que va ser ERC qui va decidir que ell no no fos el candidat. "Si el meu partit no em vol al Parlament jo seguiré estant al servei de les meves idees des d'on sigui", ha dit. "Jo sóc un català d'esquerres que vull que el meu país sigui independent", ha afegit.