lo carrer del riu

lo carrer del riu

13 de setembre, 2007

Joel Joan es declara "evidentment enemic d'ETA"

"VAIG FER UN MÍTING PACIFISTA" Joel Joan 130907 RAC1 L'actor Joel Joan ha afirmat en declaracinos a Rac-1 que "estic contemplant" (anar als tribunals), "perquè no pot ser que delirem situacions, que t’acusin" arran de la polèmica per les seves declaracions durant la Diada. "Se m’ha acusat -ha insistit- d’una cosa gravíssima" i que "evidentment em declaro enemic d'ETA, sempre m’he declarat antiviolent, antiguerres, tota la meva vida". "Aquí el que ha passat és que un periodista, molt malintencionadament, va interpretar unes paraules a la seva manera", ha reiterat. L'actor ha insistit que "vaig fer un míting pacifista, crec que la democràcia és l’única via vàlida per funcionar; criticava molt durament l’article 8 de la Constitució, que nega la democràcia".