
Puyal021007
El Barça ha derrotat avui per 0-2 l'Stuttgart, equip al qual ha tingut sotmès al llarg dels 90 minuts i que no ha trobat recursos per fer front a la clara superioritat dels blaugranes.

Després d'una primera part sense moviments al marcador del partit que han disputat el Barça i l'Stuttgart, la segona part ha estat molt favorable al Barça. Puyol al 53' i Messi al 66' han posat el conjunt blaugrana per davant l'alemany en aquest partit de la Lliga de Campions que han disputat a l'estadi Gottlieb Daimler de la ciutat alemanya. Al final del partit, l'equip català s'ha impossat per un clar 0-2 a l'alemany.

La impressió que ha ofert el partit des del començament ha estat el d'un Barça dominador i un Stuttgart arraconat que, almenys al principi, només semblava preocupat per evitar el pitjor davant un rival clarament superior.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada