lo carrer del riu

lo carrer del riu

29 d’octubre, 2009

Millet:"Tot el tema de la comptabilitat i els números el portava el senyor Montull, jo em limitava a firmar"

L'expresident de la Fundació Orfeó Català - Palau de la Música, Fèlix Millet, va traslladar tota la responsabilitat sobre els comptes del Palau a Jordi Montull durant la declaració que va fer fa dues setmanes davant el jutge, Juli Solaz, els dos fiscals i els advocats de l'acusació i la defensa, que avui publica El Periódico. "Tot el tema de la comptabilitat i els números l'ha de preguntar al senyor Montull, que és qui ho sap tot i qui ho portava, jo em limitava a firmar (...). A partir d'aquí, jo desconec absolutament tot el procés, perquè no el conec".

Millet també va assegurar que Montull no li donava mai compte de quin era el destí de la despesa i que només "l'hi deien verbalment". Segons Millet, les firmes es feien un cop al mes i, com que hi havia tants documents a firmar, "no analitzava firma per firma". "Jo firmava, tenia tota la confiança [en Montull] i s'emportava els diners", relata.