lo carrer del riu

lo carrer del riu

14 de gener, 2008

Xirinacs va morir de forma natural, segons ha confirmat la Fundació Randa

El polític i sacerdot Lluís Maria Xirinacs, que va ser trobat sense vida el passat 11 d'agost en una zona muntanyenca, va morir de mort natural, segons ha revelat l'autòpsia, que avala la tesi dels seus afins en el sentit que “es va deixar morir perquè ja estava molt feble”.

Segons ha informat la Fundació Randa, el resultat de l'autòpsia de Xirinacs ha determinat que va morir “de mort natural”. El mateix dia que va ser trobat el cos sense vida de Xirinacs, un portaveu de la Fundació Randa ja va assegurar que l'exsenador “es va deixar morir perquè ja estava molt feble”.

El propi exprelat va deixar una nota en la seva butxaca en la qual deia que “en ple ús de les meves facultats, marxo perquè vull acabar els meus dies en la solitud i el silenci”, i afegia que “si em voleu fer feliç, no em busqueu. Si algú em troba, li prego que, estigui jo com estigui, no vulgui pertorbar la meva solitud i el meu silenci”.

Xirinacs: Cultura de mort (Avui, 22.08.07)

Avui: Xirinacs va morir de mort natural, segons l'autòpsia